Thursday, January 25, 2007

Ποιον θα ήθελες να γνωρίσεις;

Θα ήθελα να γνωρίσω τον Θεό. Να γίνούμε φιλαράκια. Να κάνω μαζί του επικωδομητικές συζητήσεις. Να δώσει απαντήσεις σε όλες τις υπαρξιακές μου απορίες, όπως αυτή με το αβγό και την κότα ή το που πηγαίνει τόσα μενίρ ο Οβελίξ. Να πηγαίνουμε να τα πίνουμε στο Ψειρρή, στη Ρεββέκα που έχει την μπίρα 3 ευρώ (την πεντακοσάρα παρακαλώ) και να συναντάμε γνωστούς και να με βλέπουν να τα πίνω με το Θεό και να ζηλεύουν. Να πηγαίνουμε πολλές βόλτες και όταν τα σαββατόβραδα μας πιάνει η κίνηση στην παραλιακή να κάνει τα μαγικά του και να εξαφανίζονται όλα τα αυτοκίνητα. Να μου μάθει να περπατάω πάνω στο νερό όπως έκανε ο γιος του και να μου εκμυστηρευτεί αν τα όσα έγραψε ο Νταν Μπράουν είναι αλήθεια. Και να μου γνωρίσει πολλά ενδιαφέροντα άτομα όπως τον Νώε που σίγουρα θα μάθω πολλά από αυτόν. Κυρίως θέματα ναυπηγικής και επιβίωσης. Αν δεν τα καταφέρω να γνωρίσω το θεό δε θα με χάλαγε να γνωρίσω τον Βούδα. Γιατί και ο Βόύδας πρέπει να είναι ατομάκι πρώτο. Αλλά τα πολλά του χέρια λίγο με τρομάζουν, πρέπει να γίνεται κουραστικός όταν αρχίζει τις χειρονιμίες. Προτιμώ πάντως το Θεό. Είμαι και χριστιανός ορθόδοξος. Το επιβεβαιώνει και η ταυτότητά μου.

No comments: